לימודי דיגיטל

פרסום ממומן בטיקטוק – איך מפרסמים מודעות בתשלום?

פרסום ממומן בטיקטוק – איך מפרסמים מודעות בתשלום?

כדי לפרסם מודעות בתשלום בטיקטוק, תצטרכו ליצור חשבון עסקי בטיקטוק. לאחר שתגדירו את החשבון העסקי שלכם, תוכל ליצור מודעות ולבצע הגדרות פרסום.

הצעדים לפרסום מודעות בתשלום בטיקטוק:

  1. היכנסו לחשבון העסקי שלכם בטיקטוק.
  2. הקש על סמל ה"פלוס" בפינה השמאלית העליונה של המסך.
  3. בחר "מודעה".
  4. בחר את סוג המודעה שברצונך ליצור.
  5. הזן את פרטי המודעה שלך, כגון כותרת, תיאור, תמונה או סרטון.
  6. הגדיר את קהל היעד שלך.
  7. הגדיר את תקציב הפרסום שלך.
  8. צור את המודעה שלך.

לאחר שתצור את המודעה שלך, היא תאושר על ידי צוות טיקטוק. לאחר האישור, המודעה שלך תתחיל להופיע למשתמשים בטיקטוק.

הסוגים השונים של מודעות שניתן ליצור בטיקטוק:

  • מודעות וידאו: מודעות וידאו הן סוג הפרסום הנפוץ ביותר בטיקטוק. מודעות וידאו יכולות להיות קצרות (עד 15 שניות) או ארוכות יותר (עד 60 שניות).
  • מודעות קוליות: מודעות קוליות הן סוג חדש של פרסום בטיקטוק. מודעות קוליות הן קטעי אודיו קצרים (עד 10 שניות) שניתן להפעיל אותן כאשר משתמשים מקשיבים למוזיקה או לתוכן אחר בטיקטוק.
  • מודעות אינטראקטיביות: מודעות אינטראקטיביות הן סוג של פרסום וידאו המאפשר למשתמשים לקיים אינטראקציה עם המודעה. לדוגמה, משתמשים יכולים להקיש על מודעה כדי לקבל מידע נוסף או כדי לבצע פעולה, כגון ביקור באתר אינטרנט או הרשמה לרשימת תפוצה.
  • מודעות ספונסר: מודעות ספונסר הן סוג של פרסום המבוצע על ידי משתמשים מובילים בטיקטוק. משתמשים מובילים הם משתמשים בטיקטוק עם מספר גדול של עוקבים. מודעות ספונסר יכולות להיות יעילות במיוחד עבור עסקים שמוכרים מוצרי או שירותים שקשורים לתחום שבו המשתמשים המובילים מתמחים.

כדי לבחור את סוג המודעה המתאים ביותר לעסק שלכם, חשוב לקחת בחשבון את קהל היעד שלכם ואת מטרות הפרסום שלכם. לדוגמה, אם אתם מעוניינים להגיע לקהל צעיר, ייתכן שמודעות וידאו הן הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אם אתם מעוניינים לעודד פעולות, כגון ביקור באתר אינטרנט, ייתכן שמודעות אינטראקטיביות הן הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

כדי להגדיר את קהל היעד שלכם, תצטרכו לבחור את המאפיינים הדמוגרפיים של המשתמשים שברצונכם להגיע אליהם. לדוגמה, תוכלו לבחור את הגיל, המין, המיקום הגאוגרפי, תחומי העניין וההעדפות של המשתמשים.

כדי להגדיר את תקציב הפרסום שלכם, תצטרכו להגדיר את הסכום הכספי שאתם מוכנים להוציא על הפרסום שלכם. טיקטוק תשתמש בתקציב שלכם כדי לקבוע כמה פעמים המודעה שלכם תופיע למשתמשים.

טיקטוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות דיווח כדי לעזור לכם לעקוב אחר ביצועי הפרסום שלכם. תוכלו לצפות בנתונים כגון מספר הצפיות, מספר הקלקות וביצועי ההמרות.

למאמרים נוספים בנושא טיקטוק לחצו כאן.

תמונה של לימודי דיגיטל
לימודי דיגיטל

בלוג לימודי הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ