לימודי דיגיטל

פרסום בגוגל מחיר – כמה עולה פרסום בגוגל?

פרסום בגוגל מחיר – כמה עולה פרסום בגוגל?

המחיר של פרסום בגוגל נקבע על ידי מספר גורמים, כגון:

  • סוג הקמפיין: קמפיינים ברשת החיפוש הם בדרך כלל יקרים יותר מקמפיינים ברשת המדיה.
  • מילות המפתח: מילות מפתח תחרותיות יותר הן בדרך כלל יקרות יותר ממילות מפתח פחות תחרותיות.
  • התקציב שלך: אתה יכול להגדיר תקציב יומי או תקציב חודשי עבור הקמפיין שלך. גוגל לא תחרוג מהתקציב שלך.

בדרך כלל, המחיר של קליק על מודעה בגוגל נע בין 0.05 ש"ח ל-50 ש"ח. עם זאת, ייתכנו מקרים שבהם המחיר יהיה גבוה יותר או נמוך יותר.

לדוגמה, אם אתה מקדם עסק מקומי, מילות מפתח כמו "מסעדה בראשון לציון" או "חשמלאי בפתח תקווה" עשויות להיות תחרותיות מאוד, והמחיר של קליק על מודעה עבור מילות מפתח אלו עשוי להיות גבוה. אם אתה מקדם עסק עם מוצרים או שירותים ייחודיים, מילות מפתח עבור העסק שלך עשויות להיות פחות תחרותיות, והמחיר של קליק על מודעה עבור מילות מפתח אלו עשוי להיות נמוך יותר.

חשוב לציין שאתה לא משלם את המחיר המלא של כל קליק על מודעה שלך. גוגל משתמשת בשיטת תמחור PPC (Pay-Per-Click), כלומר אתה משלם לגוגל רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלך. גוגל קובעת את המחיר של כל קליק על סמך מספר גורמים, כגון רלוונטיות המודעה, תחרותיות מילות המפתח והתקציב שלך.

כדי להבין כמה יקר יהיה לך קמפיין קידום ממומן בגוגל, חשוב לבצע מחקר מילות מפתח ולתכנן את הקמפיין שלך כראוי.

לכל המאמרים בנושא גוגל לחצו כאן.

תמונה של לימודי דיגיטל
לימודי דיגיטל

בלוג לימודי הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ