לימודי דיגיטל
לימודי דיגיטל
הבית ללימודי הדיגיטל בישראל

סטורי ממומן באינסטגרם – איך ליצור אותם?

כדי ליצור סטורי ממומן באינסטגרם, תצטרכו חשבון עסקי באינסטגרם מחובר לחשבון מנהל המודעות של פייסבוק. לאחר מכן, תוכלו להתחיל ליצור את הסטורי שלכם על ידי ביצוע השלבים הבאים:

  1. פתח את מנהל המודעות של פייסבוק.
  2. לחץ על "צור קמפיין".
  3. בחר "אינסטגרם סטורי" כסוג הקמפיין שלך.
  4. בחר מטרת פרסום עבור הקמפיין שלך.
  5. הגדר את יעד הקהל שלך.
  6. צור את הסטורי שלך.
  7. קבע את התקציב והמשך הזמן של הקמפיין שלך.
  8. פרסם את הקמפיין שלך.

צור את הסטורי שלך

כדי ליצור את הסטורי שלך, בחר תמונה או סרטון מחשבונך באינסטגרם או העלה אחד חדש. לאחר מכן, הוסף טקסט, כיתוב או אפקטים לסטורי שלך.

ניתן להשתמש בתמונות או בסרטונים סטטיים או וידאו. השתמש בתמונות או בסרטונים באיכות גבוהה שמושכים את העין. הוסף טקסט מושך וכיצד לפעולה שיגרום לאנשים לנקוט בפעולה.

תקציב ומשך זמן

קבע את התקציב והמשך הזמן של הקמפיין שלך. התקציב שלך הוא כמה כסף אתה מוכן להוציא על הקמפיין שלך. משך הזמן של הקמפיין שלך הוא כמה זמן אתה רוצה שהמודעות שלך יופיעו.

פרסום הקמפיין

לאחר שתגדיר את כל הפרטים של הקמפיין שלך, לחץ על "פרסם". הקמפיין שלך יתחיל לפעול לאחר אישור פייסבוק.

טיפים ליצירת סטורי ממומן מוצלחים

להלן כמה טיפים שיעזרו לך ליצור סטורי ממומן מוצלחים:

  • השתמש בתמונות או בסרטונים באיכות גבוהה. תמונות או סרטונים ברורים ועזים ימשכו יותר תשומת לב.
  • השתמש בכתובת מושכת. הכתוב שלך צריך להיות קצר, ברור ומושך.
  • הוסיפו כפתור קריאה לפעולה. זה יעזור לאנשים לדעת מה אתה רוצה מהם לעשות.
  • התאם את הסטורי שלך לקהל היעד שלך. ודא שהסטורי שלך רלוונטי ומתאים לקהל היעד שלך.
  • השתמש בנתונים כדי למדוד את ההצלחה של הקמפיין שלך. פייסבוק מספק נתונים על הביצועים של הקמפיין שלך. השתמש בנתונים אלה כדי ללמוד מה עובד ומה לא, כדי שתוכל לשפר את הקמפיין שלך עם הזמן.
Picture of לימודי דיגיטל
לימודי דיגיטל

בלוג לימודי הדיגיטל והיזמות הגדול בישראל!

שתפ/י את הפוסט!
פייסבוק
ווצאפ